Wednesday, May 16, 2007

sziget

Minden évben, mikor kiderül, h mennyibe fog kerülni a sziget hetijegy, eldöntöm, h ennyi pénzt nekem nem sok zenekar ér meg, ezért nem veszem meg a hetijegyet.
2002 óta járok ki hetijeggyel, ám a tavalyi programot olyan szarnak, és a jegyet olyan drágának találtam, h úgy döntöttem, elég lesz 2 napra kimenni.
idén sem alakult vmi fényesen a program..mmint számomra.május 10-ig, amíg kedvezményesen lehetett volna hetijegyet venni, még csak a Tool volt az a név, amin ott KELL lenni, a többi érdektelen volt számomra...tehát elkönyveltük Marcival, h egy napra kinézünk, Toolra..
erre ma olvaosm, a sajtótájékoztatón, h bedobták a még 2-3 zenekart amin ott KELL lenni...
hülyék, nem szeretem a marketinget..de Nevermore koncertet elvből nem hagyok ki, és Satyricont sem szeretnék mégegyszer. Ez már 3 fellépő, plusz azok a kisebb külföldi zenekarok amiket még megtekintenék...napijegyekkel fölösleges lenne baszakodnom, úgyérzem, akkor már inkább beruházok arra a hetijegyre..mocskok.
Persze a sziget feeling már tavaly sem volt az igazi..a rengeteg emberből idén mégrengetebb lesz, baromi sok külföldi..és kurvasok EMÓ. :(

1 comment:

vidvandre said...

berúúúúúházni?=D
amúgy nekem nincs bajom azzal, hogy sok a külföldi, a jegyár meg a felhozatal már más tészta =/