Saturday, October 13, 2007

post-rock

én akkoris szeretem a post-rockot/metalt. :D
nekem ez a zene rengeteget adott és ad a mai napig. le lehet szólni, elismerem a hiányosságait, azt, h rengeteg ilyen banda van már, akik ugyanúgy prüntyögnek.
de szeretem. mert teljesen új érzéseim vannak bennem, mikor pl hallgatok egy Isis lemezt. nem megyek jobban bele, mert ez már így is nyálas :) akit érdekel az majd élőben úgyis rákérdez ...
persze tény, h a műfaj naponta dobál ki magából egyre értékelhetetlenebb, sablonosabb zenekarokat, sokak számára érzelemmentes, unalmas.de nekem nem.
természetesen én sem szeretek/ismerek minden post zenekart. nem is akarok, mert bevallom, h az újak többsége már engem sem érdekel különösebben, vagy untatnak, mert hiányzik belőlük az, ami elődeikben megvan és ami miatt szeretem a stílust.de ugye tény, h egy idő után, ennyi zenekar mellett nehéz újat kitalálni a műfajon belül.szerencsére egyeseknek azért sikerül :)

5 comments:

Anonymous said...

ez az tipilus sikeres volt penz van belole csinaljuk mi is, sztem

talena said...

és nekik az anyját :(

Anonymous said...

túl sok pénzt azér nem lehet. meg a másik, hogy rengeteg zenekar kiadónál sincs és az agyam eldobom olyan.

Anonymous said...

ez minden stílusban megvan, csak szerény nemzetünk tagjai szokásosak egy idő után úgy felfogni bizonyos dolgokat amik igazából nem mainstremek, mintha azok lennének... pedig ez azért télleg nem egy alap zenei szféra...

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!