Monday, April 30, 2007

Enter The Chicken

A hét lemeze azt hiszem egyértelműen Buckethead, Enter The Chicken című csodája,
ami 2005-ben jelent meg és méltán van versenyben a legkreténebb lemezborító címére.
Bucketheadről annyit, h szerintem biztosan elmebeteg.Tudjátok, ilyen elmebeteg zseni.
Az igazi neve Brian Carroll, rengeten lemezen közreműködik, illetve van egy rakás szóló lemeze.
Azt, h miért is nevezi magát Bucketheadnek, nem nehéz kitalálni, hisz ahogy a képeken is remekül látszik, fején egy KFC-s vödröt visel, illetve fehér maszkkal takarja el az arcát.



Az Enter The Chicken lemezen a barátai vendégszerepelnek, azaz énekelnek.
Az album producere Serj Tankian volt, (akit ugye senkinek sem kell bemutatni) aki 3 számban is közreműködött, amit teljesen ő énekelt fel az a We Are Alone c. nóta.
Rajta kívül olyan művészek szerepelnek még a lemezen mint pl Azam Ali, Saul Williams, Maximum Bob (ennek az úrnak a művésznevén kb sírva röhögtem kaptam) ..etc.
Az album igazi stíluskavalkád, van rajta hip-hop-tól kezdve trip-hop-on át szinte minden, keleties dallamok, idióta nyenyerészés. Zseniális. Szerintem mindenki találna neki tetsző nótát erről az anyagról. Én személy szerint az egészet imádom.

10/10

No comments: