Wednesday, September 26, 2007

egyetem

beindult az egyetem. mikor megláttam az órarendemet, azt mondtam "végre!", de már azért látom, h nem mindig olyan jó móka ez. a sok szarakodás után, viszonylag kevés anyázással sikerült felvennem a tantárgyaimat és a minorszakot, persze egyik előadásom izgibb mint a másik.
élvezem az előadások közötti, néha 4 órás szüneteket is, majd kitapasztalom, mivel tölthetem el az időt. remélhetőleg Dodóval lesznek együtt lyukasóráink és akkor boldog perceket tölthetünk majd el a könyvtárban. az is szuper, h 3 helyszín között ingázok, de ez sem baj, amúgy is jól jön egy kis testmozgás :] megkaptam ma a csodás kék diákomat is és már egyszer sikerült eltévednem a HTK-n is. azt még nem tapasztaltam ki, h melyik busszal kell reggel elindulnom, h pontosan beérjek a 8 órás előadásokra, mivel eddig mindkét verziónál amit próbáltam, dugóba kerültem. lehet, h korábbi járattal megyek. ez kevesebb alvást, de pontos megérkezést jelent :)

amúgy nagy örömömre nemsokára megjön apénzem amiből meg tudom végre venni őt:


No comments: