Wednesday, September 12, 2007

álom 2.

aggódom. egyre nagyobb hülyeségeket álmodok. pár napja azt álmodtam, h egy villamos vonal mentén rohanok, miközben a villamos elhalad mellettem, de én kényelmesebbnek tartom, h rohanhatok. mindezt, egy egészen furcsa környezetben. magasan van a villamos vonal, fent az égben (kb) és rajtam kívül senki más nem szerepel az egész álomban. aztán elérek egy dombtetőt, ami gyönyörű szép, hatalmas fák, zöld gyep..és egy hatalmas kastély van a dombon, ami amúgy egy kórház. de betegek, személyzet itt sem szerepelnek. én meg folyton csak rohanok, nem nagyon állok meg bámészkodni.

aztán tegnap pedig azt álmodtam, h űrlények elvisznek engem és egy srácot magukkal, és ott közlik, h egy "show" keretében ki fognak végezni, ilyen és olyan bűneim miatt.persze zokogok meg minden, mikor kimegyek wc-re (miért van az űrlényeknek emberi mosdójuk??) kiszökhetnék az ablakon, de inkább nem teszem, mert már semmi sem segíthet rajtam. csomó ember néz, ismerősök is(persze csak az álmomban azok) és jól mulatnak.de én meg érzem, h vmi nem stimmel. felhívom anyukámat, h elköszönjek tőle, sírok, ő meg kicsit furán viselkedik velem. aztán a következő kép, h kiderül, h az egész kamu, csak pár "barátom" gondolta, h megviccel és elhiteti velem, h ki fognak végezni. furcsa.

amúgy elég sokszor álmodom azt, h rohanok, irtó gyorsan szaladok le mondjuk dombokról, és ugrom le a semmibe, de aztán mégis puhán érkezem meg a talajra...és ugye az is viszonylag gyakran fordul elő velem, h azt álmodom, h pl halálos beteg vagyok.érdekes. majd elő kéne ásnom egy álmos könyvet.

No comments: