Monday, September 17, 2007

zenezenezene


manapság elég sokan bírálják a Pelican-t. ami mondjuk jogos tán, hisz az új lemez nem nyújtotta azt sajnos mint elődei és a Pink Mammoth EP sem 100%-os. de nem tudom. én egyszerűen nem tudok úgy tekinteni erre a zenekarra, mint szépen lassan ötletekből kifogyó, unalmas post.
mikor anno először hallottam a March into the Sea ep-t, azonnal beleszerettem a zenekarba és ez a szerelem a mai napig kitart. hiába vannak a már fentebb említett bajok. és a pelican még mindig első helyet foglalja el azon a listámon, h "látnom kell, mielőtt meghalok". ugye a Tool nyáron megvolt (jó, nem úgy ahogy terveztem, ezér tők megosztott elsők a Pelicannal :D).
szóval a Pelican jó. szeressétek őket.

ja. az új Ulver pedig.szerezd meg te is és alkoss róla véleményt.én megtartom magamnak, még. (zeneblogon kint van, köszi Skydancernek)

2 comments:

Anonymous said...

az új pelicanon a második számban vannak értékelhető motívumok, a mammoth feldolgozás gyalázza az eredetit sajnos, mivel az a paraszt metál riff volt a lényeg és olyan hangzáson, ami most eltünt és van helyette nyenyegés, nyunyogás.

talena said...

tudom, persze, de én akkoris szereteeem :D